perjantai 30. tammikuuta 2015

Minusta infoa~

Morso teille kaikille!

Alotan tän nyt kertomalla vähän itsestäni.
Eli olen Kiia / Kantoku, 19 vuotias ja asun Hollolassa. Opiskelen nyt hotelli-, ravintola- ja catering-alaa, tarjoilijaksi. Harrastuksiani ovat cosplay, nukkuminen ja hyvin pienesti vlogaaminen. 

Cosplayta olen harrastunut nyt päälle kolme vuotta. Ensimmäinen conini oli eka Desucon Frostbite 2012. Kesällä 2011 aloin kiinnostumaan harrastuksesta, kun olin kesäleirillä. Siellä tapasin Linnean, joka kertoi minulle tästä harrastuksesta ja innostuin heti~ 

Blogiani saatan päivitellä harvoin, mutta koitan aika ajoin postata tänne jotain. Keskityn nyt varmaan enemmän vlogien tekemiseen, mutta saa nähdä :D

Mutta minä nyt lopettelen~
Se on moro!

Ps. Teen varmaan myöhemmin postauksen jo toteutetuista cosseistani~


"Look at the sky~"
Nagisa Hazuki astronautti
Tracon 2014
Kuvannut: Napsu


"Me and my little penguin"
Nagisa Hazuki pingviini hoitaja
Tracon 2014
Kuvannut: Napsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti