keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Desucon Frostbite 2015 kuvia ja muuta~

Frostbite on nyt sit ohi...

Kiitän tässä alussa Nanoa ja Napsua jälleen hyvästä coni seurasta :D
Kiitos myös Jennille ja Nooralle seurasta~
Ja kiitän myös Norppua, joka otti meistä mahtavia kuvia ja mukavasta seurasta. XD

Oli kyl hienoo olla taas conissa pitkäst aikaa~
Tällä kertaa ei ollut paljoa ohjelmia, joihin olisin halunnut mennä, mutta tuli ainakin käytyä Cosplaykisassa ja AMV-kisassa.

Perjantaina tosiaan päästiin vasta muistaakseni klo 18 paikan päälle, koska olin perjantaina töissä klo 15 asti ja cossien laittoon meni hetki. (tai no Nanolla ja  Napsulla meni enemmän aikaa kuin minulla XD) Tapasin heti sibbe talolle päästyäni Jennan (Xenjin) ja juteltiin siinä samalla kun jonotimme sisälle pääsyä. Perjantai tosiian oli enemmän hengailua ja tuli kirppispöydiltä ostettua muutama tavara :3 Kuroko cossistani en ottanut itse kuvia, koska olen saanut jo todella hyviä kuvia cossistani, että keskityin enemmän muiden kuvaamiseen :) Nano cossasi tosiaan perjantaina Sinbadia (Sinbad no Bouken) talvi vaatteissa, jotka olivat minun mielestäni tosi upeet~

Kuvannut: Napsu

Ja Napsu cossasi Mikoto Mikoshibaa (Gekkan Shoujo Nozaki-kun) ja mun mielest Napsu oli tosi söpö Mikorin >///<

Kuvannut: Nano

Ja sain perjantaina myös itselleni stalkkerin O.o?
Tuli tällänen yhteis kuva otettua Momoin kanssa :D

Kuvannut: Nano / Napsu

Lauantaina päästiin paikan päälle klo 11 jälkeen ja Nano ja Napsu laittelivat cossejaan valmiiksi ja itse pyöriskelin vain ympäri sibbe taloa etsimässä ihmisiä :D
Tapasin matkalla Minan ja Shinccin~ Juteltiin siinä ja autoin heitä saamaan muutamia kuvia cosseistaan. Hekin olivat mielstäni tosi sulosia~
Lauantaina itse cossasin Gray Fullbusteria (Fairy Tail 2014) Grand Magic Games arcin versiota~
Tässä muutamia kuvia pienestä shootista~
Kun olimme kuvaamassa sibbe talon takana, Jenni ja Noora tulivat sinne ja he ensin luulivat kun näkivät mut, että olin alasti XD


"Ice Make-"

Paitakin lähti tosiaan shootin aikana XD


Kuvannut: Napsu

Nanolla ja Napsulla oli paricossi lauantaina ja hahmot olivat Minami Kotori (Napsu) ja Koizumi Hanayo (Nano) (ehkä? en oo 100% varma hahmoista? korjatkaa jos oon väärässä XD) joissain ystävänpäivä asuissaan :D En tarkalleen tiedä XD Heillä oli myös mukanaan Kousaka Honoka (Mayu~ Napsun nukkeli~)



Kuvannut: Minä

Lauantai iltana osallistuimme Anime visaan, jossa oli tosi haastavia kysymyksiä XD
Vietettiin lauantai sunnuntai välinen yö sibbe talolla, joten oli sunnuntai aamuna/päivänä hieman väsynyt olo XD Yöllä pelasimme korttipelejä ja Pokemonia~
Sunnuntaina meillä kolmella oli Magi ryhmä~ Itse olin Aladdin, Napsu oli Titus ja Nano oli Sphintus~ Tässä muutama kuva meidän ryhmästä.














 Kuvannut: Nano, Napsu, Minä, Norppu

Olen itse todella tyytyväinen cosseihini, mutta cosseista tuli otettua aika vähän kuvia. Cossaan varmaan Graytä ja Aladdinia Kesä Desuconissa uudestaan~
Conistä jäi kyllä tosi hyvä fiilis~
Frostin jälkeen olen vielä innostuneempi siitä ideasta, että osallistuisin joskus Cosplay-esityskisaan~ Mutta ainakaan tällä hetkellä ei ole hurjempia ideoita, mutta jos tulee niin osallistun varmaan kesä Desuconissa jo~
Ainoa huono puoli jonka tajusin conin jälkeen oli, että en saanut videokameralla mitään kuvattua -.-
Eli en saa Youtubeen coni videota...
(Ja ihmiset... koittakaa olla ensi kerralla juomatta itseänne niin känniin, että kaikki tulee ulos... oli pakko vaa mainita tämä XD)

Coni ostoksiakin tuli tehtyä XD

Fullmetal Alchemist mangat sain ilmaiseksi kirpputori pöydältä XD
Että kiitos sille, joka ei enään halunnut pitää niitä~

Mutta tähän loppuun laitan söpön Mayun~ ♥
(Ja taustalla mu Fairy Tail-pelikortit XD)

Kiitos ihanasta conista~
Morso vaan teille kaikille~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti