lauantai 7. helmikuuta 2015

Frostbite ensi viikolla! Apua!

Joo eli ensi viikonloppuna on Desucon Frostbite~
mun cossit löytyypi tästä~


Eli perjantaina laitan vanhan cossin päälle eli Kurokon. En viitsi laittaa mitään vaikeempaa puettavaa päälle, koska minulla on töitä perjantaina klo 15 asti ( tai no työssäoppimassahan mä oon XD )
Lauantaina olen Gray Fullbuster grand magic games arc versio~
Gray on yksi suosikki hahmoistani ja oon tosi kauan haaveillu hänen cossamistaan. Mä rakastuin tähän grand magic games arc vaatteisiin ja aattelin et saisin enemmän haastetta vaateiden tekemiseen, koska suurimman osan ajasta tän miehen näkee puol alasti tai vaan kauluspaidas ja farkuissa XD
Sunnuntaina cossaan siis Aladdinia kingdom of magic kauden vaatteissa yhdessä Nanon ja Napsun kanssa, jotka cossaa Titusta (Napsu) ja Sphintusta (Nano)


Aladdinin cossaus tuli tosiaan suoraan hatusta XD
Nano ja Napsu oli jo päättäny nää cossit ja ite mietiskelin viel et mitä vois cossata, nii ne sit ehotti aladdinii nii tässä on sit sen tulos~

Alkaa tulee pikku hiljaa coni stressi... Cossit on melkein valmiit, mutta pitäs vaan jaksaa tehä loppuun asti. Työssäoppiminen tosiaan vie aika paljon voimia tossa viikon aikana niin en ole varma missä vaihteessa ehdin tehdä cosseja : / Yritän nyt sunnuntaina saada suurimman osan valmiiksi~

Mut kaippa se oli sit siinä :D
Sai vähän purettua stressiä ja muuta~

Morso vaa sitte teille kaikille~


Siinä teille viel ihana GRAY~ ♥
Perfect Body~ ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti