torstai 17. joulukuuta 2015

Desucon Frostbite!

Desucon Frostbite alkaa lähestyä kovaa vauhtia, joten kerron nyt täälläkin minun cosplay suunnitelmat sille viikonlopulle :3

Perjantaina olen Hoshizora Rin Snowy Mountain asussa~ ♥
(Love Live!)
Asu alkaa valmistua pikku hiljalleen, mutta ongelmia taitaa tulla hameen sekä yksityiskohtien kanssa.... No eiköhän siitäkin jollain tavalla selvitä :D
Mukana on myös silloin Koizumi Hanayo (Nano) sekä Minami Kotori (Napsu)~~

Lauantaina olen Aizen Kunitoshi ♥
(Touken Ranbu)
Aizenia olen tehnyt nyt vähiten ja tulin sellaseen tulokseen, että toi mun kangas ei ehkä riitä housujen tekemiseen... Takin kankaat on onneksi jo leikattu.
Mukana on silloni Kashuu Kiyomitsu (Dare), Monoyoshi Sadamune (Napsu) sekä Yamatonokami Yasusada (Nano)

Lauantai iltana vaihdan cossin ja yön ajan olen Hoshizora Rin yövaatteissa ♥
(Love Live!)
Tämä asu on jo melkein valmis~
(edes joku on XD)
Tykkään tästä asusta niin paljon ja tää kortti on yks mun suosikkeja~
Mukana on silloin Toujou Nozomi (Xenji) ja Ayase Eli (Allu)
Meillä on Frostissa myös ohjelma nimeltä Yövirkkujen Lautapelit eli tulkaa moikkaamaan meitä sinne~

Sunnuntaina olen Idolisoitu Hoshizora Rin Eläinasu~ ♥
Onneksi tämä cossi on jo kokonaan valmis, koska cossasin Riniä tässä asussa jo Traconissa.
Pieniä korjauksia täytyy kyllä tehdä, mutta niillä ei ole vielä mitään kiirettä.
Mukana on myös idolisoitu Ayase Eli (Allu) sekä Kousaka Honoka (Xenji)
Cossasimme ryhmänä jo Traconissa joten kaikilla on cossit jo valmiina~

Tämä taitaa olla harvoja coneja, kun mulla on kaikille päiville joku ryhmä XD

Mutta tässä taisi olla kaikki tältä erään.
Morso vaan teille~

Ps. Puhuin viime kirjotuksesta videoista. Yritän saada ennen Frostia ainakin yhden videon julkaistua, kuhan jaksan jatkaa editoimista :D Cossit menee mun tärkeysjärjestyksessä ekana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti