maanantai 21. joulukuuta 2015

Tervetuloa tyty cossi helvettiin~

Moro!
Kuten jotku ovat varmaan huomenneet niin olen tässä puolen vuoden aikana pudonnut idolityty helvettiin :)
Jonka myötä on myös cossitkin sen mukaiset. Aattelin kirjottaa vaa tälläsen tekstin missä tavallaan kertailen, että mitä asuja siitä haluaisin jotkus cossata :D
Ja jos ette oo vielä tietoisia niin mun suosikki tyttö on Rin ja tokana tule Nico ♥

Ekana nyt kerron nämä asut, jotka on toteutettu/toteutumassa varmasti.
Eläin Riniä cossasin Traconissa 2015 ja se oli ensimmäinen Love Live cossini~
Asun laitan päälle jälleen Desucon Frostbitessa~ 

Yöpuku Rin on nyt toteutumassa Desucon Frostbitessa 2016 sekä Snowy Mountain myös :)

Kesä desuun olisi suunnitteilla Cutie Panther ryhmä eli tämä toteutuu jos vaan ryhmä on edelleen kasassa :3

Sitten päästään näihin joita haluaisin ehkä toteuttaa~ ♥

Kun ekan kerran näin nää asut nii näist tuli mun suosikki setti!
Haluaisin cossata molempia idolisoitua sekä idolisoimatonta versiota~
Molemmat ovat sulosia ja idolisoidussa pääsisin ehkä haastamaan enemmän itteäni~
Muutaman kerran olen Nanon kanssa näistä keskustellut ja pääsisin ehkä jopa toteuttamaan nämä ♥

Horoskooppi setti on mun toiseks suosituin setti ♥
Mä tykästyin näihin erilaisiin kouluasuihin ja haluisin kyllä toteuttaa, mutta ehkä ongelmaksi saattaa syntyä tuo liivi/paita...

 Nämä ystävänpäivä asut on mun mielestä niin söpöt~
Jos toteutan nää joskus niin varmaan tekisin Rinin, mutta Nico on myös niin sulonen ;w;
(Eli mulla on vaihtoehto. Joko hame tai shortsit XD)


Ja koska aloin puhumaan ystävänpäivä asuista niin tämä olisi myös aivan ihana toteuttaa~
Pystyisin ehka kans saamaan ryhmän jos Nano ja Napsu vaan viittii cossata näitä uudestaan XD

Tää Rin on nyt tällä hetkellä Japsi servulla eventti korttina ja mun mielestä se on vaan niin suloinen~
Mutta tässä vain tulisi se, että cossaisin yksin koska event kortti :)

Ollaan Allun sekä Xenjin kanssa puhuttu Wonderful Rush ryhmästä, mutta sitä ei ole vielä lyöty lukkoon. Itse tykkään näistä asuista ja olisi kiva saada ryhmää :)

Japsi servulla julkaistiin myös uudet Rare kortit ja tykästyin niin paljon tähän Rinin asuun~
Mutta musta tuntuu että en tule cossaamaan tätä missään conissa ja jos tulen toteuttamaan tämän niin varmaan vaan ihan shootti mielessä~


Tää elokuvan Rin asu olis kans niin ihana tehä ;w; so cute♥

Paljon Rinejä XD
Mutta tässä taitaa olla kaikki tältä erään joten
Morso vaan!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti