lauantai 14. maaliskuuta 2015

Cosplay Recap~ 2012~

Ajattelin kun nyt 3 vuotta olen harrastanut cosplaytä, että kertaisin mitä kaikkea olen milloinkin cossannut :3

Alotetaan ekasta conistani, joka oli ensimmäinen Desucon Frostbite (2012) ja siellä cossasin Soraa Kingdom Hearts 2:sta. Puku oli ostettu netistä ja olin silloin kyllä ilman peruukkia... Aloittelian moka... Aattelin et olisin saanu ne hiukset tehtyy omistani, mutta olin väärässä... 

Sitten tuli Kikucon (2012), jossa cssasin Inuzuka Kibaa Narutosta. Puku oli taas ostettu, valitettavasti :/ Akamaru on kyllä minun ja isäni ex kihlatun tekemä xD


Oi näitä kauniita ernu vuosiani XD

Mut joo... Siirrytään Desuconiin (2012). Suurempia cosplay muutoksia ei tapahtunut eli cossailin edellen vanhoja hahmoja eli Kibaa ja Soraa~ Ainoa ns. muutos oli se, että sain Soraan peruukin XD


Sitten tuli yksi ihanimmista coneista, joissa olen ollut eli Tracon 7 (2012)~
Nyt sitten cossasin yhtä uutta hahmoa, joka oli Endou Mamoru  Inazuma Eleven GO:sta. Tämä con oli myös se, jossa tapasin Nanon, Napsun ja Daren~ Yamaconissa ei ollut uusia cosseja, että cossasin jälleen Endouta~

Toi vaaleenpunanen pallo oli kyl niin hot XD

Siinä oli kaikki sen vuoden cossit :3
Ei ollut omasta mielestäni mikään paras cosplay vuosi minulla, mutta tapasinpa uusia ihmisiä :D ja paljon XD
Että kiitos teille :3

Morso sit vaa teille kaikille~





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti