lauantai 21. maaliskuuta 2015

Uusia sekä vähän vanhempia cossi suunnitelmia~

No hei taas~

Tässä muutaman viikon aikana oon taas saanu lisää cossi ideoita, joita haluisin toteuttaa~

SERENA

Ekana ois Serena (Pokemon XY Series) ja siis tämä uudempi versio hänestä.
Mä tykästyin näihin sen vaatteisiin ja halusin niin toteuttaa ne~ ♥



Ja jos päädyn cossaamaan Serenaa nii varmaa lainaan Napsun Fennekin pehmoo ;D vink vink (jos satutte tän lukemaan XD) jos en omaa ole ostanut/tehnyt :D
En oo viel pättäny et mihin tän tekisin, mut ehkä Tracon ois paras vaihtoehto täl hetkel :D

SENDOU AICHI

Seuraava olisi Sendou Aichi (Cardfight!! Vanguard)
Oon tosi pitkään jo halunnut cossaa Aichia, koska hän on yks mun suosikki hahmoja sarjasta ja on vaan niin saakelin lutune >////<

Mut joo XD Vielä en ole varma mitkä vaatteet tekisin :/

Season 1
Season 2
 Mietin näitä kahta asua...
Mutta saa nähdä mihin asuun loppujen lopuksi päädyn :3

OOZORA HIRO

Ja sitten Oozora Hiro (Danball Senki W)~
Hiroa oon myös jo kauan halunnut cossata, mut sillo joskus päätin et cossaan häntä vasta kun mulla on hallussani Perseus. Eli siis hahmon ensimmäinen LBX

Joka minullakin nyt on :3
Mietiskelen vain että tekisinkö ihan nämä hänen normaalit vaatteet

Vai teenkö nämä nörtti vaatteet ihan läpällä XD
Koska mun mielest neki olis hauska tehä~


IB

Ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä Ib (Ib-peli)
Olen nähnyt monen Youtuberin läpipeluun tästä pelistä ja tykästyin tähän päähahmoon jolla pelataan eli siis Ib~ Tykästyin myös pelin toiseen hahmoon Garryyn, mutta koska hahmoilla on niin suuri pituus ero niin ajattelin, että jos joskus vaikka saisin jonkun kaverin tai muun henkilön cossaamaan Garrya niin itse cossaisin Ibiä.





Ja joko mun pää on sekoamassa tai Nano ja Napsu on syövyttäny mun aivot ku naiscossit alkaa vaa lisääntymään XD

Mut ei mul täs muuta nyt ollu :3
Hauskaa loppuviikonloppua vaan kaikille~

Morso sit vaan teille kaikille~ ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti