keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Suunnitelmia, Suunnitelmia...

Olen alkanut jo hiukan miettimään tämän vuoden muiden conien cossi suunnitelmia. Pitäisi myös alkaa suunnittelemaan mitä aion tehdä kun valmistun kuolusta (ainakin toivottavasti...) nyt keväällä. 
Mutta siirrytään cossi suunnitelmiin XD

Desuconiin olen jo 99% varmuudella tulossa jonain päivänä Mavis Vermillionina~
Ainoa ongelma cossissa on tällä hetkellä raha ;__; , mutta jos se ei nyt onnistu sen takia Desuconiin niin teen sen sitten vasta Traconiin tai johonkin muuhun kesä coniin jos vain pääsen menemään.



Oon myös alkanu miettii et vois olla kiva cossata Ronjaa~ (Sanzoku no Musume Ronja eli Ronja Ryövärin Tytär). Cossi itse sinänsä olisi helppo toteuttaa ja ei menisi ainakaan rahaa piilareihin ja mahdollisesti ei myöskään peruukkiin.


Haluaisin myös toteuttaa vielä tänä vuonna jonkun viimeisen Nagisa Hazuki cossin. En vain ole vielä päättänyt mitä versiota/vaatteita XD
Olen jo toteuttanut koulupuvun, astronautin, ekan ending:in disko vaatteet ja pingiivihoitajan. Olen aika paljon harkinnut että tekisin tämän merirosvo version, koska vaatteet ovat niin kivan näköset XD


Jenna ja Allu pyysi ainaki, että jos ensi vuonna tehtäisiin Pokemon gijinka ryhmä ja suunniteltiin et tehtäs Vaporeon, Jolteon ja Flareon~ Itse olisin Vaporeon, mutta muita cossi suunnitelmia ei ainakaan nyt tule mieleen laitan kyl juttuu lisää jos tulee mieleen XD

Sitte olis toi koulu/työ puoli -.- Valmistun nyt siis keväällä hotellivirkailijaksi (ehkä). En tiedä vielä yhtään, että mitä teen kun valmistun. Haluisin mennä opiskelee, mut en tiiä yhtään et mitä alaa lähtisin opiskelemaan, koska tämän hetkinen ala ei kiinnosta yhtään. Tai itse asiakaspalvelu hommat ei kiinnosta... Mutta eiköhän sitä jotain keksitä. Kesätöitäkin olen vielä vailla. Muutamasta paikasta olen jo käynyt kysymässä, mutta eivät ottaneet. Toista Työssäoppimispaikkaa olen myös vailla ja menen sen takia joku päivä koululle kysymään neuvoa. 

Mutta ei tässä kai sitten muuta :3
Pääsimpähän vähän purkamaan itseäni~
Morso vaan teille kaikille sit XD

Tässä teille viel söpö Mavis ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti